ИЗЛОЖБЕ И МАНИФЕСТАЦИЈЕ У СПОМЕН-ЗБИРЦИ ПАВЛА БЕЉАНСКОГ
Акција Мами на дар
Пратећи програм изложбе
КАКО ЗНАМ И УМЕМ – САВА ШУМАНОВИЋ (1896–1942)
Спомен-збирка Павла Бељанског и Предшколска установа Радосно детињство, Нови Сад у оквиру пратећег програма изложбе дечјих радова Како знам и умем – Сава Шумановић (1896–1942), огранизује осмомартовску акцију Мами на дар.
Поводом Међународног дана жена (8. март), шесту годину за редом Спомен-збирка у сарадњи са ликовним педагозима Предшколске установе Радосно детињство организује дружење са мамама. Учесници Радионице, више група новосадских предшколаца из вртића Звончица, Палчица, Гуливер, Дунавски цвет, Различак, Пчелица, Калимеро, Чуперак, Детелина и Весели патуљци, моћи ће своје маме, баке и друге најмилије чланове породице да обрадују проводећи заједничко време у обиласку музеја, окупљајући више генерација публике Спомен-збирке Павла Бељанског. Посете деце са мамама, при чему деца преузимају улогу кустоса и водича кроз сталну поставку музеја и изложбу њихових радова, увек изазивају посебно интересовање код најмлађих.
У оквиру Радионице мали уметници су се, у потрази за сопственим стилом попут Саве Шумановића, изразили у различитим ликовним техникама, а до изузетних решења дошли су захваљујући сарадњи кустоса Спомен-збирке Павла Бељанског, ликовних педагога Предшколске установе Радосно детињство, Нови Сад и њиховој доброј комуникацији са васпитачима и децом.
Током трајања изложбе (до 2. априла), биће организован и актив васпитача Предшколске установе Радосно детињство. Циклус предавања намењен васпитачима наставља се у циљу што квалитетнијих резултата, да би се деца, пре почетка рада наредне радионице, још у матичним установама што боље упознала са програмом, појмовима и садржајима музеја. Уједно то је прилика да се размене искуства, усвоје предлози васпитача за што бољу реализацију предстојећих програма, али и могућност да сазнају занимљиве податке о Спомен-збирци, Павлу Бељанском, уметницима и њиховим делима, која представљају антологију српске модерне уметности прве половине ХХ века.